Wednesday, February 10, 2010

Amat Kejam


Mayat ini ditemui di Permatang Duyung Melaka. Ini adalah terlalu kejam dan perbuatan yang amat jijik. Kerajaan , agen-agensi berwajib, masyarakat umum, ibu bapa perlu membuat tindakan yang tegas bagi membenteras kegiatan ini. Masyarakat Islam perlu bangkit membenteras perbuatan yang jijik ini. Janganlah kita hanya cenderung bermain politik sahaja. Wahai peminmipin dan saudara-saudaraku bangunlah, benteraslah masalah yang jijik ini. Kalu kita tidak mahu jaga bangsa dan agama kita, siapa nak jaga? Kitalah perlu jaga bangsa dan agama kita.

2 comments:

johan5150 said...

allahuakbar...may Allah put him in heaven and he is now.Astaghfirullah!

Anonymous said...

Runtuhnya moral iaitu berkelakuan spt manusia jahilliyah, umat sesuatu negara itu disebabkan oleh Bala' dr Allah disebabkan pemimpinnya tidak melaksanakan hukum2 Allah yg maha sempurna. Lebih2 lagi di negara ini yg pemimpinnya islam. Kemusnahan yg didatangkan oleh Allah dlm berperingkat2 kerana Ar Rahman dan Ar RahimNya, utk memberi kesedaran tetapi sekiranya masih tidak mengikuti perintahNya tunggulah kemusnahan total.

Oleh itu kpd hamba2 Allah yg telah diberi kesedaran, mohonlah sebyk2nya taufik dan hidayah Allah agar selamat di dunia dan di akhirat.

Wallahualam